مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:062022-12-31اقتصادي

فعال سازی اقتصاد دریامحور گیلان در بندر چمخاله


در سال آتی برنامه های متعددی در جهت توسعه استان به ویژه در حوزه گردشگری داریم که بندر چاف و چمخاله به عنوان مهمترین پروژه این بخش می تواند محور اقتصاد دریامحور باشد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان تصریح کرد: در سال آتی برنامه های متعددی در جهت توسعه استان به ویژه در حوزه گردشگری داریم که بندر چاف و چمخاله به عنوان مهمترین پروژه این بخش می تواند محور اقتصاد دریامحور باشد.

اسدالله عباسی صبح امروز، 10 دی ماه در جریان بازدید از روند تکمیل پروژه گردشگری - دریایی بندر چمخاله لنگرود در گفت و گو با خبرنگاران بر لزوم توسعه اقتصادی حوزه دریا تاکید و تصریح کرد: اقتصاد دریا محور در گیلان به درستی مورد توجه قرار نگرفته و تنها به ظرفیت تجاری آن پرداخته شده است.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری بنادر استان اضافه کرد: از سال گذشته با پیگیری های انجام شده، توسعه ساحل و بندر چاف و چمخاله سرعت گرفته؛ چنانکه این پروژه هم اکنون در فاز نخست 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در تامین سنگ و شناسایی معادن برای اجرای این پروژه مشکلاتی وجود داشت، اضافه کرد: این مشکل با اتخاذ تدابیر لازم برطرف شده و از استان های همجوار در حال تامین این نیازمندی ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی اقتصاد دریامحور گیلان در بندر چمخاله

فعال سازی اقتصاد دریامحور گیلان در بندر چمخاله